måndag 26 mars 2012

Axelssons på en måndag förmiddag - helt underbart - lyx lyx



Jag har varit på ekologisk ansiktsbehandling nu på morgonen, helt otroligt vad skönt det var.

Helgen har varit bra, fixat naglarna, har köpt nya esytone skor på Stadium, en mysdress att ha hemma och den kan jag även använde utomhus. Det blev också en jätteskön handkräm från Body shop.

Tog en långprommis med yngsta sonen och hans flickvän på lördag förmiddag.

Annars har vi haft det lugnt och tittat på en hel del filmer under helgen. Igår var vi ute och gick i city och åt fett- och sockerfri yoghurtglass i Gallerian. Handlade två stycken lampskärmar en på Mio och en på Cervera – den som vi handlade på Mio var alldeles för liten så den får gå tillbaka.

Ikväll skall jag göra muffins enl nedan. 2 ägg, 2 tsk bakpulver, 6 msk havrekli, 6 msk vaniljyoghurt, 200 g, det blir c:a 6 st + jag skall baka Carlsbröd så vi har i veckan.

Har gått ner lite i vikt 3 hg denna vecka – ja, jag är nöjd ändå det går ju nedåt. Det är inte bra för mig att gå ner för fort då går jag säkert upp snabbt igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar