tisdag 27 mars 2012

Irriterad till max idag



Igår på hemvägen hittade jag klänningen ovan + lite underkläder. Klänningen blir skön att ha nere i Turkiet, lite längre modell som kan användas dagtid som kvällstid. Med en snygg blus eller topp över blir den perfekt som kvällsoutfit. Har lite mer som jag skall handla i eftermiddag.

Fick även tag på kantband till den svarta lampskärmen, kantbandet var av svart dun. Det kommer att bli jättesnyggt när det blir klart (bild kommer senare på min snygga lampa).

I morse var jag till St Görans sjukhus och fick en blodtrycksmätare inkopplad – skall ha den 24 timmar – det är jättebesvärligt – det känns som den inte funkar, ramlar ner och en stor sladd går runt hela kroppen – mycket ålderdomliga ”verktyg” de har där. Jag är ganska irriterad idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar