onsdag 21 mars 2012

Onsdagens blogg 21 mars - soligt men inte så varmt



Igår hade vi vår årliga konferens på jobbet - allt gick bra - lite mindre missöden bara. Middagen intogs på AG på kungsholmen - jag kan varmt rek denna restaurang. Alla var nöjda med maten och samvaron - en riktigt mysigt ställe - lite annorlunda.

Känner att jag gått ner lite till i vikt, även minskat 2 cm minst i midjan. Igår blev det lite si och så med maten. Nu är det bara att köra hårt igen. Har kommit igång med crosstrainern hemma - det känns rejält i benen.

Jag känner mig pigg och glad idag. Idag skall jag inte göra något speciellt - bara ha en baravara dag/kväll.

Idag har jag anmält mig till glossybox - det blir spännande att se vilka produkter som finns i boxarna som kommer en gång per månad.

Tacksamhetslistan:
är nöjd med mig själv
det är sol ute bara det gör att man mår bra
att jag har en sådan underbar sambo



2 kommentarer:

  1. Skönt att må bra! Jag känner mig frusen och inte riktigt 100... trist! Det känns som om jag aldrig kommer att bli i form för regelbunden träning igen. Hopplöst!
    Glossybox är jag så nyfiken på, har läst om den i andra bloggar. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. jag återkommer när jag fått första boxen

    SvaraRadera