torsdag 15 mars 2012

Idag bär det av till IKEA efter jobbet


Här badar jag med mitt mellan barnbarn Johannes i poolen i Thailand december 2011 - vad härligt vi hade det. Snart vill jag åka ner igen.

Igår läste jag Dukanboken och förstod att jag måste följa den till punkt och pricka för att lyckas med denna diet.
Framför allt måste jag dricka mycket vatten minst 1,5 l om dagen vilket jag inte gjort kontinuerligt, idag känner jag nästan hur kroppen renas av allt vatten.

I morse tog jag en promenad halvvägs till jobbet på c:a 20 minuter + en kort promenad på lunchen.

Frukosten idag bestod av
- 1 ägg
- yoghurt
- linfrön
- havrekli
- 2 st små carls bröd med lite kesella på
- kaffe med lättmjölk

Ikväll åker vid till IKEA för att komplettera med lite småsaker till vårt hem.

Tacksamhetslistan för idag
* att mina nära och kära är friska
* att det är sol ute
* att jag har ett arbete som jag gillar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar