torsdag 29 mars 2012

Det snöar 29 mars



I tisdags handlade jag klänningen ovan – en hel del strumpor fick följa med + en bikiniunderdel – hade lite olika rabatter på Åhlens. Det blev även ett nytt presentkort på 300 kr.

Igår var jag på sammanträden och handledning hela dagen – hann inte få något vettig gjort alls på jobbet.

Tor och jag hade en mysig middag hemma på tu man hand.

Jag har gått ner ytterligare något kg. Lycka. Kan nu börja använda kläder som jag inte velat ha på några år pga att det stramar och spänner.

I eftermiddag skall jag träffa en arbetskollega som jag arbetade med på 90-talet och vi har inte träffats sedan dess.

Dagens mat:
Vaniljyoghurt, linfrön, havrekli, lättmjölk, kaffe, kanel
Keso, rökt lax från manuell disk (mums), ägg
Kesofrutti
Vet ej vad jag äter ikväll – omelett tror jag




1 kommentar:

  1. Grattis till tappade kilon och till snygga klädinköp! Jag älskar klänningar och kan nog aldrig få för många. :)
    Mysigt att träffa gammal kollega, man brukar ju har hur mycket som helst att gå igenom om man inte setts på länge,
    Trevlig helg!

    SvaraRadera